Post by tesek86179 on Nov 10, 2024 21:47:20 GMT -8
Președintele FCC, Tom Wheeler, a lansat o fișă informativă și a publicat o postare pe blog în această săptămână în care a anunțat că a difuzat o propunere de ordin care să se pronunțe asupra numeroaselor petiții pe care companiile le-au depus la FCC pentru a căuta claritate cu privire la regulile TCPA. Potrivit președintelui, propunerea sa reflectată în proiectul de ordin ar „închide lacunele și ar întări protecția consumatorilor deja înregistrată”. Se așteaptă ca FCC să voteze propunerea președintelui în cadrul ședinței sale lunare, programată în prezent pentru 18 iunie 2015.
Deși detaliile nu au fost făcute publice, declarațiile președintelui Wheeler oferă o perspectivă asupra a ceea ce a propus:
Propunerea ar clarifica faptul că consumatorii își pot revoca consimțământul de a primi „apeluri automate” și „texte robotizate” fără a fi nevoie să completeze niciun formular. Pentru a-l cita pe președinte: „Orice mod rezonabil de a spune „nu” este permis.”
Propunerea ar clarifica faptul că operatorii de telecomunicații pot oferi în mod legal tehnologii de „blocare a apelurilor automate” pe care consumatorii le pot alege să le folosească.
Propunerea ar oferi unele clarificări cu privire la definiția unui sistem automat de apelare telefonică (ATDS) în cadrul TCPA. Postarea de pe blog a președintelui indică faptul că propunerea sa ar „clarifica această definiție a „alerelor automate” pentru a include orice tehnologie cu potențialul de a forma numere aleatorii sau secvențiale”. Și președintele a avertizat că propunerea sa „ar asigura că cei care apelează automat nu pot evita cerințele Lista de e-mail din industrie privind consimțământul consumatorilor prin modificări în designul tehnologiei de apelare sau prin apelarea dintr-o listă de numere”. Rămâne de văzut cum s-ar compara o astfel de clarificare cu utilizarea legală a termenului „capacitate” în definiția ATDS și dacă necesitatea intervenției umane în efectuarea apelurilor sau trimiterea mesajelor text va rămâne un element al definiția ATDS.
Propunerea ar închide ceea ce președintele numește „lacuna numărului reatribuit”. Aceasta se referă la situațiile în care un client este de acord să primească apeluri de telemarketing și mesaje text pe numărul său wireless, dar numărul de telefon este reatribuit ulterior unei persoane care nu și-a dat acordul. Dar declarațiile președintelui deschid și ușa către un potențial port sigur: hotărârea ar clarifica faptul că companiile trebuie să înceteze să apeleze un număr „după un apel”, sugerând astfel că companiile ar putea să nu fie răspunzătoare pentru efectuarea unui apel către ceea ce a fost (fără să știe ei) un număr reatribuit. Rămâne de văzut cum ar funcționa un astfel de port sigur în contextul mesajelor text către un număr fără fir despre care expeditorul nu știe că a fost reatribuit (și la care un destinatar poate sau nu poate să răspundă) și dacă un port de siguranță s-ar putea aplica retroactiv .
Propunerea ar permite o excepție limitată și specifică pentru circumstanțe de contact urgente, cum ar fi apeluri sau mesaje text pentru a alerta consumatorii cu privire la o posibilă fraudă în contul lor bancar sau pentru a le reaminti de reîncărcări importante de medicamente.
Propunerea ar consolida rolul FCC în aplicarea regulilor prin intermediul Biroului său de aplicare.
Fișa de informare arată clar că propunerea președintelui, dacă va fi adoptată, va fi pusă în aplicare prin emiterea unor hotărâri declarative într-un singur ordin omnibus care judecă petițiile pendinte, care ar intra în vigoare imediat după eliberare.
În timp ce declarațiile președintelui oferă o oarecare perspectivă cu privire la direcția sa de politică dorită, specificul a ceea ce va fi permis sau permis condiționat poate fi ghicit doar până când ordinul este adoptat și eliberat și apoi poate fi revizuit în detaliu. Probabil vom ști mai multe după întâlnirea FCC pe 18 iunie, dar detaliile complete ar putea să nu fie disponibile până când FCC nu va lansa comanda, ceea ce s-ar putea să nu se întâmple neapărat pe 18 iunie.
Deși detaliile nu au fost făcute publice, declarațiile președintelui Wheeler oferă o perspectivă asupra a ceea ce a propus:
Propunerea ar clarifica faptul că consumatorii își pot revoca consimțământul de a primi „apeluri automate” și „texte robotizate” fără a fi nevoie să completeze niciun formular. Pentru a-l cita pe președinte: „Orice mod rezonabil de a spune „nu” este permis.”
Propunerea ar clarifica faptul că operatorii de telecomunicații pot oferi în mod legal tehnologii de „blocare a apelurilor automate” pe care consumatorii le pot alege să le folosească.
Propunerea ar oferi unele clarificări cu privire la definiția unui sistem automat de apelare telefonică (ATDS) în cadrul TCPA. Postarea de pe blog a președintelui indică faptul că propunerea sa ar „clarifica această definiție a „alerelor automate” pentru a include orice tehnologie cu potențialul de a forma numere aleatorii sau secvențiale”. Și președintele a avertizat că propunerea sa „ar asigura că cei care apelează automat nu pot evita cerințele Lista de e-mail din industrie privind consimțământul consumatorilor prin modificări în designul tehnologiei de apelare sau prin apelarea dintr-o listă de numere”. Rămâne de văzut cum s-ar compara o astfel de clarificare cu utilizarea legală a termenului „capacitate” în definiția ATDS și dacă necesitatea intervenției umane în efectuarea apelurilor sau trimiterea mesajelor text va rămâne un element al definiția ATDS.
Propunerea ar închide ceea ce președintele numește „lacuna numărului reatribuit”. Aceasta se referă la situațiile în care un client este de acord să primească apeluri de telemarketing și mesaje text pe numărul său wireless, dar numărul de telefon este reatribuit ulterior unei persoane care nu și-a dat acordul. Dar declarațiile președintelui deschid și ușa către un potențial port sigur: hotărârea ar clarifica faptul că companiile trebuie să înceteze să apeleze un număr „după un apel”, sugerând astfel că companiile ar putea să nu fie răspunzătoare pentru efectuarea unui apel către ceea ce a fost (fără să știe ei) un număr reatribuit. Rămâne de văzut cum ar funcționa un astfel de port sigur în contextul mesajelor text către un număr fără fir despre care expeditorul nu știe că a fost reatribuit (și la care un destinatar poate sau nu poate să răspundă) și dacă un port de siguranță s-ar putea aplica retroactiv .
Propunerea ar permite o excepție limitată și specifică pentru circumstanțe de contact urgente, cum ar fi apeluri sau mesaje text pentru a alerta consumatorii cu privire la o posibilă fraudă în contul lor bancar sau pentru a le reaminti de reîncărcări importante de medicamente.
Propunerea ar consolida rolul FCC în aplicarea regulilor prin intermediul Biroului său de aplicare.
Fișa de informare arată clar că propunerea președintelui, dacă va fi adoptată, va fi pusă în aplicare prin emiterea unor hotărâri declarative într-un singur ordin omnibus care judecă petițiile pendinte, care ar intra în vigoare imediat după eliberare.
În timp ce declarațiile președintelui oferă o oarecare perspectivă cu privire la direcția sa de politică dorită, specificul a ceea ce va fi permis sau permis condiționat poate fi ghicit doar până când ordinul este adoptat și eliberat și apoi poate fi revizuit în detaliu. Probabil vom ști mai multe după întâlnirea FCC pe 18 iunie, dar detaliile complete ar putea să nu fie disponibile până când FCC nu va lansa comanda, ceea ce s-ar putea să nu se întâmple neapărat pe 18 iunie.